Приказ основних података о документу

Uloga inovativnosti u razvoju malih i srednjih preduzeća

dc.creatorKokeza, Gordana
dc.creatorUrošević, Snežana
dc.date.accessioned2021-03-10T11:44:45Z
dc.date.available2021-03-10T11:44:45Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0354-9135
dc.identifier.urihttp://TechnoRep.tmf.bg.ac.rs/handle/123456789/2039
dc.description.abstractInnovative actions are one of the most important factors of the economic development and business successes in the conditions of the economic creases, and one of the main factors of the economic development. Small and middle enterprises have very important role in the economic revive and recovery in that economic conditions. In the sector of the small and middle enterprises innovations has very important role. In this paper the role of the innovative actions is studied, from the approach of its importance and specifications in the contemporary conditions, especially in the Serbian economy. In this paper possibilities and limits of innovative process are studied, too. The conclusion is that spontaneous development is no immanent for innovative process, but it needs adequate long term government development politics and strategy, in the state level and in the level of the economic subjects, too.en
dc.description.abstractU uslovima tranzicije na tržišne uslove privređivanja kao i u uslovima produžene ekonomske krize, inovativnost predstavlja jedan od bitnih faktora oporavka i daljeg razvoja privrede. U datim uslovima sektor malih i srednjih preduzeća igra veoma značajnu ulogu u navedenom procesu oživljavanja i oporavka privrede. Inovativnost, kao jedan od najznačajnijih faktora poslovnog uspeha, značajnu ulogu igra i u poslovanju sektora malih i srednjih preduzeća. U ovom radu proučava se uloga inovativnosti u razvoju sektora malih i srednjih preduzeća, i to sa stanovišta značaja inovativnosti u savremenim uslovima poslovanja, zatim sa stanovišta specifičnosti poslovanja sektora MSP kao i mogućnosti i ograničenja jačanja inovativnosti u ovom sektoru. U radu se zaključuje da procesu inovativnosti nije imanentno da se spontano razvija, pa je dati proces neophodno usmeravati dugoročnim, strategijskim merama razvojne politike, i to od strane društva kao celine kao i od strane njegovih privrednih subjekata.sr
dc.publisherDruštvo ekonomista Beograda, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceEkonomski vidici
dc.subjectinnovativeen
dc.subjectsmall and middle enterprisesen
dc.subjectbusiness successesen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjecteconomic politicsen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectinovativnostsr
dc.subjectsektor malih i srednjih preduzećasr
dc.subjectposlovni uspehsr
dc.subjectrazvojsr
dc.subjectekonomska politikasr
dc.subjectstrategijasr
dc.titleThe role of the innovative process in the development of the small and medium enterprisesen
dc.titleUloga inovativnosti u razvoju malih i srednjih preduzećasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage48
dc.citation.issue1
dc.citation.other17(1): 37-48
dc.citation.rankM53
dc.citation.spage37
dc.citation.volume17
dc.identifier.fulltexthttp://TechnoRep.tmf.bg.ac.rs/bitstream/id/481/2036.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_technorep_2039
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу